På vägen till bussen händer detta...

... jag är på väg i full karriär, springer alltid till bussen, alltid sen (i själva verket går alla mina klockor alltid före.) Framför mig ser jag en kamphund och en kamphundsägare, dom utför någon slags lek, låt inte mig störa tänkte jag och sprang på, ville ju inte riskera att missa bussen för en byracka. Nästa sekund är hundjäkeln på väg rakt mot mig i fullaste fart, hoppar upp och biter tag i min halsduk. VAD I HELVETE?! Mongot till hundägare springer fram och knuffar bort fanstyget. Han själv springer därifrån minst lika fort utan ett ord. HALLÅ? INTE ENS ETT URSÄKTA MIG?! INGENTING! Sånt beteende mina vänner, är en av de få saker som äcklar mig hos andra människor!
 Dagens ris går till: socialt missanpassade typer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0