Såhär ligger det till...

 
Måndagen den 19 oktober ger vi oss ut på the Mission Impossible. Vi ska PROMENERA, GÅ 24h. I STRÄCK. Vi startar 12.00 på måndagen och går sedan fram till 12.00 på Tisdagen. Vi kommer att gå åt ett och samma håll 12timmar för att sedan vända och gå tillbaka till startpunkten de resterande 12timmarna. Det står mellan, Västerås-hållet. Stockholms-hållet och Gävle-hållet. Vi kommer självklart dokumentera det hela.

Vi kan DÖ. Därför är det extracoolt och extraviktigt att du stöttar oss i detta otroligt farliga och omöjliga uppdrag. Vi ska HÄRDA och vi ska LYCKAS. GÅ MED I VÅR FACEBOOK GRUPP! (Ni hittar den under min profilsida)

Regler:
Inga mobiltelefoner.
Inga kontanter eller andra betalkort
De endaste stoppen blir för att äta eller kissa.
Maxtid på paus, 30min.
Packning:
Konserver
Vatten
Kniv
Ficklampa,pannlampa
Karta
Kamera
Lite sprit
Extra kläder
Toalettpapper
Reflexvästar
Alvedon

Några överlevnadstips på det?
DESSUTOM kommer vi på vägen utföra olika uppdra, ni kan lämna era bidrag för olika uppdrag i vår grupp på fejjan. VADSOMHELST, inget är för spårat eller galet! LYCKA TILL!


Kommentarer
Postat av: Anders

Mitt bidrag kommer här.



Gift dig med mig!!!

2009-10-16 @ 08:05:47
URL: http://www.superblogg.se
Postat av: lina

sv: för det krävs kyrka och präst!

2009-10-16 @ 12:01:03
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0