Tandlös, no thanks!

Inatt har jag tappat mina tänder. Återigen har mina tänder sakta men säkert fallit bort, bit för bit. Tillslut var det bara som löst smågrus kvar i käften. Obehagligt och fruktansvärt verklighetstroget, jag tror ju varje gång att det är på riktigt. MEN det har kommit till min kännedom att det är vanligt att ha sånna drömmar när man övergår från ett stadie till ett annat i livet. Må hända att man funderar mycket kring mognad och framtid? MEN det kan också tyda på att man har tappat något i livet eller står inför ett svårt val? TUR att det finns tandproteser att tillgå ialfall!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har en kompis, i deras släkt när någon drömmer att de tappar tänder, då är det oftast någon i släkten som är gravid!! Det har inte bara hänt en gång!

2009-10-17 @ 01:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0