Äntligen framme i SD och FRIHETEN!

Halv tio ikväll landade jag äntligen efter en lång resa, klarade mig fint från början till slut. Har aldrig varit på en sån high-tech flygplats som i Dallas där jag bytte plan. Som att vara i rymden. Fredrik hämtade upp mig med sitt charmiga vrålåk och speedade på rejält på motorvägen, en riktig frihetskänsla! Åkte förbi närmaste mataffär och köpte med oss lite nödvändigheter och rosévin. NU är jag tröttare än tröttast och hoppas på att jag efter många sömnlösa nätter äntligen kan få komma till ro -nu väntar en fullspäckad vecka. Imorgonbitti ska han visa mig gymmet och stranden som endast ligger ett stenkast från killarnas lägenhet! PERFEKT!




Vi hörs imorgon! TJAO


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

De verkar ju inte lite underbart! :D

2009-09-09 @ 12:07:09
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Moderskeppet

mmmm....härligt...och jag ser att han har en passande regskylt på bilen nu!!! :)

2009-09-09 @ 12:09:14
Postat av: J

jag vill också åka i MANLIGT bilen, varför bjöd du inte med mig? =(

2009-09-09 @ 12:46:57
URL: http://metrobloggen.se/3realities
Postat av: J

Åh, vad glad jag blir! Nu är det ju jätte kort kvar tills du kommer hem, och jag jobbar hela nästa vecka, så veckan kommer gå snabbt! Sen kör vi nästa helg! =) promise?

Åååh vore underbart om du ville göra det och om du kan vore det ännu mer underbart om du ville köpa victoria secrets body butter "love spell" it's my favourite! Du får pengar så fort du kommer hem!

NU ÄRE INTE LÅNGT KVAR :D yesyesyes! älskar dig

2009-09-09 @ 17:47:00
URL: http://metrobloggen.se/3realities

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0