En nostalgisk kväll

Gårkvällen var supertrevlig. Malin var en fantastisk värdinna och middagen var en succé! Så roligt att träffa mina fina barndomsvänner jag växt upp med. Märks klart och tydligt att vi inte längre går i fjärde klass. Då pratades det om hur många man hade varit ihop med, hur många man hade pussat och så bytte man bästis typ en gång i veckan. Nu pratas det istället om jobb, fortsatta studier lägenheter och förhållanden. Vart tog åren vägen? Gick det verkligen så fort att bli vuxen?
Jag känner mig inte riktigt bekväm i det här ännu...


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Usch, Lina du är inte ensam om att känna så!

De är riktigt läskigt att det går så fort. Hua. Minns fortfarande som det var igår vi gjorde våra hemmagjorda matteböcker, hyrde Stina och Frida, var på ridläger tillsammans och åh! =(



Ska vi ses på måndag? Då slutar jag kl 14 :)

2009-09-26 @ 22:12:17
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0