Tio barre, Grattis Wille Pille!

Full fart från morgon till kväll, träffade på massor av fina vänner idag när jag var nere en runda på stan, och vilken trygghet det är. Familjen och vännerna betyder för tillfället ALLT för mig. Jag har aldrig brytt mig mindre om killar för att vara ärlig. Jag har många nya idéer på gång, ser det som en nystart, läskigt, spännande och utmanande.
Idag har vi ätit tårta, lillebror har blivit stor. För tio år sedan fick jag världens coolaste brorsa. Tiden rinner iväg...

Imorrn- spinning för första gången på två månader, och NU gäller det att ligga i, för i helgen gäller det. There is no return! Jag kör all-in. Efter det blir det kärt återseende med en av mina finaste vänner, och om dagen tillåter kanske det blir ännu en träff med en till av mina guldstenar. Alltid samma hets före och efter en långresa!
KUL föresten att ni varit så många som följt med på mitt äventyr, hoppas ni stannar kvar under höstens bravader!



Godnatt på er sweethearts!


Kommentarer
Postat av: karro

Lina, FAN vad härligt det var att se dig idag. Känns hur bra som helst att uppsala nu är fulltaligt och this höst will be ingenting annat än crazy fun. På söndag kommer vi alla hålla tummarna och supa lite extra på lördag för att bättra på dina odds. PUSS

2009-09-21 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0