Det roliga lider mot sitt slut...

Sista kvällen i Californien är kommen och fy satan så ledsen jag är över det. Idag har jag och Patrik shoppat loss. Mitt bästa köp är en Ralph Lauren jacka, det stod mitt namn på den. En mörkblå qulitad "ridjacka" to die for. Patrik köpte en minst lika snygg dunväst som matchade min jacka. Tyvär trodde jag att mitt plan skulle avgå imorgonKVÄLL, men imorse insåg jag att det avgår imorgonBITTI så min tidsplanering gick åt skogen. Hade tänkt att bränna av ett annat shoppingställe imorgon men ingen är gladare än min plånbok för det. However, jag har haft en fantastisk vecka här med så mycket roligt att göra att jag vill stanna minst två veckor till...  Jag hoppas att jag har varit en snäll gäst så att Fredrik och grabbarna låter mig komma tillbaks och bo hos dom igen, jag vill minst sagt åka tillbaks!

SÅ jag åker tillbaks till Phiadelphia och mellanlandar ytterliggare två nätter SEN sätter jag äntligen fart mot S-V-E-R-G-I-E!


Kommentarer
Postat av: Julia

Herregud vad jag saknar dig gumman =) i helgen vet vi vad som gäller, har massor att berätta! LOVE YOU!

2009-09-15 @ 08:34:03
URL: http://metrobloggen.se/3realities
Postat av: Anna-Sara

jag har en likadan vast som du har kopt jacka om det ar ur nya hostkollektionen! Jag alskar den! fanns jackan i rott och gult ocksa? det gjorde vasten.



Ses snart!

2009-09-15 @ 21:34:05
Postat av: Banana

Låter underbart det där Lina! :) Själv åker jag hem på Thursday kväll, så jag vet va du menar om att man vill stanna mycket längre. Känns som att det finns alldeles för mycket kvar att göra och se.. Ses i Sweden!

2009-09-16 @ 03:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0