Jag gör comeback som ridtjej



Det är svårt att tro att jag har ägnat ungefär hälften av mitt liv åt hästar och ridning, men det ÄR sant. Nu var det några år sedan vi sålde av våra två hästar och hästintresset har varit lika med noll. TILLS för några månader sedan, NU har suget verkligen satt in och runnit över bägaren. SÅ IDAG har jag anmält mig till nästa möjliga termin. Det blir inget mer islandshästeri, här snackar vi STORA OCH SMÄCKRA hästar. 
OCH jag som fullkomligt älskar ridkläder. Tänk er: tighta ridbyxor, läderstövlar, skinnhandskar och en snygg ridjacka på det!


Kommentarer
Postat av: Lisa

i support din ridkarriär!

2009-09-24 @ 20:52:14
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Välkommen till mitt liv :D

2009-09-27 @ 19:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0