Galen, sjuk, crazy eller helt dum i huvet?

IDAG bestämde jag och Jonte oss för att göra en "svensk halvklassiker". För er som inte vet vad denna galenskap innebär så kan jag tala om att man inom ett år måste delta och genomföra dessa moment: Halva vasaloppet 45km, Halva Vätternrundan 150km, Halva vansbrosimmningen 1500m och slutligen halva Lidingeöloppet på 15 km. INSER NI vilken jävla superhjälte jag kommer att bli?! Första loppet går av stapeln i Februari, när åkte jag skidor senast? Det här blir mitt livs största fysiska och psykiska utmaning, men jag vet att jag klarar det!
ALLT handlar om vilja och inställning -ingenting jag saknar direkt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag VET ju att du kommer fixa det!

helt sjukt!

du är så duktig gumman!

2009-09-22 @ 22:38:34
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: E

Hej love! Vi kommer att skriva någon blogg eller resdagbok, har bara inte kommit fram till vilken än, men kommer lägga upp på facebook så du vet! :D Love

2009-09-23 @ 14:06:26
URL: http://tokbra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0