Mission completed

Vilket flyt jag har haft idag. Nu gäller det bara att hålla tummarna! MEN fy satan vad kallt det är ute. Skenet bedrar. Nu är det halsduk, handskar och på gränsen till mössa som gäller om man är ute och cyklar. Frågan jag oundvikligen ställer mig varje höst är: När är det egentligen"för kallt" för att cykla? VEM bestämmer det? Det finns dårar som cyklar året runt, men där går gränsen för mig. Jag må vara hurtig, men så kul är det faktiskt inte att cykla. NU- iväg och träna, SEN- hem till min älskade och dricka ett par koppar té. Laters!


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHHAHAH SÅÅÅ kul är det inte att cykla! asgarvar!! hahah du är så jävla skön!

2009-09-29 @ 20:45:26
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0