There is just one little prob...

VARJE natt händer detta: Vaknar, kollar på klockan, alltid 03.00 varken tidigare eller senare. Går på toa, lägger mig, vrider mig, vänder mig åt andra hållet, funkade inte heller. Vänder på kudden för att få den kalla sidan mot huvudet, helvete den blev varm lika fort igen. Lägger mig på rygg med händerna på magen,andas djupt, lägger mig på mage, provar utan täcke, provar med filt, vänder på mig igen. FRUSTRATION. Timmarna går och går, jag ligger ofta vaken till gryningen medan hjärnan kokar över och exploderar. Jag får sjuka ideér, en del smarta, en del mindre smarta. Ibland skriver jag ner ideérna jag aldrig skulle kunna kläcka på dagtid...

...min största fruktan är natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0