När jag äventyrar på egen hand kan det sluta hur som helst!

Hej på er!
Jag är Uppe med tuppen som vanligt, vaknade långt innan killarna. Igår hade jag en underbar dag. Medans Fredrik och dom andra jobbade så utforskade jag området på egen hand. Intog stranden som var över förväntan, sprang på beachwalken och strosade runt i mataffärer (är bland det roligaste som finns, allt crap som säljs i detta land.) Stället fullkomligt kryllar av långhåriga solbrända surfare, jag är mer än nöjd! Kvällen avslutade med min livs godaste sushi någonsin, sen drog vi en repa förbi Fredriks pilotkompisar. NU återstår det att se vad denna dag har att bjuda på. Jag har planer på att äventyra mig ner till downtown för att spana in shoppingen. Nu: stek på stranden Puss på er raringar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0