Livet har sina goda stunder. Stekarnas favoritställe!






Imorse kände jag mig redigt bakfull, beror förmodligen på alla galna åk vi gjorde igår på Six Flags. Har svårt att smälta allt jag sett och upplevt här, det kommer väl ikapp mig lagom tills jag är hemma i Sverige igen. Idag tog Fredrik med mig till La Jolla, ett av landets finare smultronställen, fantastiskt och fancy. Träffade på lite strandade sälar, jordens lataste djur. Här är allt så vackert att jag aldrig vill återvända, en vecka är på tok för lite. Imorrn ska Patrik visa mig lite shopping, det är på tiden för än så länge har jag bara inhandlat mina Raybans och två klänningar. DET NI! Godnatt för mig och godmorgon för er. Ses snart babycakes!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är det du gör i USA?

Jobbar? Semestrar?

Hoppas du har det bra gumman!

2009-09-15 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0