What a wounderful day

Att värmen är tillbaks är ett faktum. Passade på att hänga på stranden heeeeeela dagen. Jag var inte ensam, tror att alla försöker suga ut det sista ur denna härliga sommarvärme. Vågar nog påstå att det här var den finaste dagen på hela sommaren. Brännan är åter på sin plats, jag är mer än nöjd.
Ikväll har det varit en slags avslutningscermoni här på ön. Barnen har tävlat i ett race på stranden. Simmning, löpning och nationalsången, det var galet. Där stod även alla livräddare snyggt uppradade, en gång för alla med sina röda livbojjor, redo att rädda de små liven. Jag var lycklig! Sugen på att delta i racet.
Trots min sömnlösa natt har jag varit på topp från tidig gryning, gissar på bakslag imorgon. NU ska jag duscha av mig stranden jag släpat med mig hem. GODNATT

 


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Linaa ja veeet! De är sjukt vad tiden går fort. Herregud. Vi måste ses så fort du har landat i sverige och göra sushi, ha myskväll och ta massa fina bilder! :D VISST???

2009-09-06 @ 13:04:58
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0