Låt helgen börja, ge mig något bra!

Hej och hå! En fullspäckad arbetsvecka är förbi och herregud så trött jag är! NU är det helg, köket som höll på att gro igen av gammla matrester är skinande rent, tvätten är i maskinen och kylen är åter full av grönsaker! Hur vuxet är inte det här? Nästan så att jag blir lite illamående faktiskt, MEN det känns skönt att ha allt sånt där gjort. RO I SJÄLEN kallas det! Fiskarna räddade jag igår, även dom behöver ha det rent och fräscht i sin boning. Gissa om dom blev glada?!
I helgen vill jag hem till mamma och pappa, nu var det säkert tre veckor sen sist men jag känner att jag behöver få bli barn för ett tag igen, ibland känner jag mig ALLDELES för vuxen. Vi får se vad helgen bjuder på för spännande roligheter, kanske får jag bli frisk?!

Jag misstänker att grannarna planerar att ha party ikväll, kanske borde jag gå och bekanta mig med dom? Jag hör ju trots allt grabbarna varje dag och varje kväll innan jag ska sova. På något sätt kan man säga att vi har en slags relation till varandra trots att vi aldrig sett varandra. Dom verkar riktigt trevliga, säkert svärmorsdrömmar båda två. Detta ska jag forska vidare i.. SO LONG!

FÖRESSTEN, inatt drömde jag att jag blev vampyr, jag var besatt, törstig och fullkomligt galen. Det var sick! BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0