Mr. Pony is back

ÄNTLIGEN funkar mina lysen inne på mitt badrum. I en månad har jag levt som på medeltiden varje gång jag duschat eller varit inne på badrummet. Tända ljus är nu ett minne blott. Tänk så glad man kan bli för fungerande lysrör!!! Även jag har fått tillbaks min energi, nästan så jag funderar på en springrunda, men jag tror det är att ta sig vatten över huvudet. Middag sitter på sin plats, kyckling närmare bestämt. Idag efter jobbet gjorde jag ett spontan besök hos frisören så nu är jag nyklippt och fräsh, ser ut precis som en pony med nyklippt man. Precis som det ska vara med andra ord.
Hörs sen! :)


Kommentarer
Postat av: J

hahahaha mr pony :D du är en man med man!

2010-04-08 @ 11:05:59
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0