Näsblod och hosta

Näsblod och hosta, dagen kunde inte börja bättre! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? GE MIG NÅGOT JÄVLIGT BRA NU ISTÄLLET! Har precis kört ett långpass på jobbet, öppning-stängning och jag är slut som artist. Jag har skyltat om hela dagen lång och visat halva Uppsala min öppna gylf. Den går liksom upp efter två minuter, bara att gilla läget och bjuda på en öppen gylf helt enkelt, inga konstigheter. Det är det nya! Väderguden fortsätter att leverara fint väder och ingen annan är lyckligare än jag för det! Hoppas det blir solsken i helgen också för då är jag L-E-D-I.G! Tog en kaffe på lunchen utomhus och jag tror minsann att det fastande ialfall några små fräknar på min lilla nos! Iallafall vill jag tro det. Nu har jag annat att ta hand om.
VI HÖRS IMORRN! Tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0