Problemet är som bortblåst!

Förutom att jag drömde att jorden höll på att gå under och jag var en av de få sista överlevarna så har jag fått sova enda fram till klockan 09 tackvare den fantastiska ögonbindeln. Jag kände mig lite kvävd och obekväm men det var det värt hundra gånger om. Var nyss ute på en fantastisk promenad runt fyrisån på en timme. Förkylningen biter sig kvar vilket gör att jag inte kan springa eller köra spinning vilket SUGER! Promenad och styrketräning it is so long. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig till jobbet! Nu är det verkligen vår och jag är kär. Kär i allt! Ha en trevlig dag på er! Hoppas Juli får en extra trevlig dag för hon fylller år idag! PUSS


Kommentarer
Postat av: Karro

Där har vi den.... Halsbilden

2010-04-14 @ 08:51:08
Postat av: J

oranget hår? nice!

2010-04-14 @ 09:22:45
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/
Postat av: J

hahaha haaalsbilden :D

2010-04-15 @ 08:43:38
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0