Rosa med vita prickar på...

Imorrn är ensamheten över. Min andra halva återvänder till Uppsala. Inte för att jag ogillar ensamhet, tvärtom kan det vara skönt MEN lite tomt är det på kvällarna, ingen att ropa godnatt åt och ingen att möta i köket på morgonen. Jag har ännu några lediga dagar att se fram emot och jag planerar att göra dom till något riktigt riktigt bra! Imorrn ska jag möta upp Julle på stan för lite häng och spaning! Kanske hittar jag klänningen jag alltid drömt om? Snart är det fasiken dags för nu var det riktigt länge sen jag upplevde kärlek vid första ögonkastet!

NU är det dags för mig att bädda ner mig i min nybäddade säng, finns det något som slår en säng med nytvättade rena lakan som luktar rent och gott?!
Det är himmelriket. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0