Sushi för resten av mitt liv!



Ikväll blir det sushi och kvällshäng i Luthagen med två hjärtisar! Något Stockholm eller någon solning på studsmattan blev det inte av. Solen försvann snabbare än blixten och tanken på att dra till Stockholm ensam gjorde mig ganska omotiverad. Istället blev det ett mycket effektivt spinningpass, nu jäklar är det jag som är i farten igen kan jag tala om, för mig är träning som semester! Om en månad springer jag Vårruset och Blodomloppet, någon annan som ska haka på eller planerar att springa? Imorgon och torsdag är det jobb som gäller SEN är det ju förtusan VALBORG!
Pusshaj


Kommentarer
Postat av: J

HAHAH JOOOO, hur visste du att inlägget handlade om munnen?

2010-04-27 @ 16:13:25
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0