The end of today

Tänk vilken trevlig måndag jag har haft i min ledighet, och vet ni vad det bästa av allt är? ATT JAG ÄR LEDIG IMORRN OCKSÅ. Jag får passa på att glassa ORDENTLIGT sista veckorna innan jag börjar jobba heltid. Är precis hemkommen från Karolina den fina där det varit massa häng. Känner att det är dags för att börja runda av kalaset nu. Funderar på vad jag ska utöva för slags träning imorgon. Är sugen på spinning OCH löpning, om jag är lika på hugget imorgon kan det hända att jag slår till på båda två!!! På onsdag får vi besök ifrån USA, två grabbar i sina bästa år som ska crascha här ett par nätter, jag oroar mig över hur jag överhuvudtaget ska kunna kommunicera, var typ ett år sen jag var tvungen att lägga den engelsktalande sidan till. Jaja universum löser alla problem. Tur att AS är värdinnan! Jag bara bor här.
Nu är det dags att knyta ihop säcken för denna gång. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0