Typiskt mig....

Det är inte ett aprilskämt att jag var uppe tidigare än pensionärerna imorse. 05.30 gick jag upp och slog på Nyhetsmorgon, fifan vilken jäkla höjdarmorgon! Tänk att ha det så varje morgon? Jag är sjukt pigg i skallen och känner mig kreativ men kroppen vill något helt annat. Varje gång jag blir sjuk eller mår fysiskt dåligt blir jag påmind om hur sjukt viktigt det är för mig att må bra! Det går före ALLT ANNAT. Så i sex timmar har jag alltså hunnit ätit frukost tre gånger och somnat av och an ett ex antal gånger. Nu väntar jag på att Lisa Rösth ska komma över med massa bra filmer, och så ska vi äta massa gott påskgodis. Något påskägg blir det inte för min del, mamma och pappa drar till fjällen så jag får inhandla mitt eget. Tänk så trisst det är att bli vuxen. Ibland saknar jag faktiskt att få vara ett barn som bor hemma, men bara ibland! AS har åkt hem till sina rötter i Söderhamn så jag firar påsk själv iår! Hör ni hur jag sitter och tycker synd om mig själv? Kan knappt vänta tills jag får dra igång och börja springa och träna inför mina lopp och andra projekt! Det här kanske är kroppens sätt att samla energi inför våren? Jag vill gärna tro det, så får det förbli!



Jag och Lisa i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0