När möts vi igen min kära?

Godmorgon!!! Jag har sovit som en prinsessa! Hade en fantastiskt drömd om min framtida hund, nu vet jag precis vilken hund jag ska införskaffa, det var en uppenbarelse, vi älskade varandra och han avgudade mig, han nästan sprack av lycka när han såg mig, PRECIS så vill jag att det ska vara i vår relation! Det var en svart fågelhund som hade ett vinrött halsband med guld-detaljer. Hans päls var glänsande och han hade stora öron och stora öögon. Skumt, jag som alltid velat ha en sån där fjällhund...MEN nu känns det  som en självklarhet för mig med en EGEN hund, den där känslan, tillsammans var vi det perfekta teamet!

Igår hade jag brudarna här på myskväll, jag skrattade tills jag dog och hade hur trevligt som helst! Inte varje dag man samlar gänget för en LUGN kväll. Vänner for the win! NU ska jag iväg på en ansiktsbehandling, något kul måste man ju få ha när alla andra firar påsk med sina familjer och nära och kära. Sen får vi se vart dagen tar mig, med sånt här härligt väder kan ju vad som helst hända!!! LATERS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0