Varje dag är en underbar dag, typ!

Tacka gudarna för min inbyggda väckarklocka. Dom senaste veckorna har jag vaknat varje morgon alldeles för tidigt, min kropp har sagt sitt, den behöver inte mer än sex-sju timmars sömn. Är det verkligen möjligt? Det är bara att tacka och ta emot med ett leende. Jag får alltså typ två timmar extra varje dag. NU beger jag mig ut i det fina vårvädret, det lutar åt en promenad till SATS, tur att det ligger tre minuter från mig. Vid lunchtid börjar jag jobba, SEN tänkte jag promenera hem till la familla i gamlis, det ryktas om att det ligger en grymt snygg klänning och väntar på ingen mindre än MIG, beställde den typ i förrgår, fasiken så fort det går nuförtiden!
PUSSHAJJJ!



Kanske dags att jobba bränna? Palla va spöke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0