Vuxenpoäng så jag klarar mig livet ut!

Idag har jag storhandlat, ingen jacka eller någon läcker klänning, utan jag har inhandlat inlägg till mina två träningskor. Det kalaset var inte billigt må ni tro 1700:- spänn för ett par sulor liksom?! Blir till att leva på linssoppa månaden ut. Men det här är inte vilka sulor som helst ska jag tala om, dom är gipsade och gjorde efter BARA MINA fötter! SÅ nu återstår det att se om det kan bli någon ordning på mig, mina knän och min karriär efter 21 tuffa år. Ikväll invigde jag dom lite snabbt på löpbandet, ovant och tugnt, but I will make it! Nu är jag tillbaks och härmed friskförklarar jag mig själv från förkylningen också. Imorrn blir det styrketräning och work. På lördag ska vi fira Julia som fyller år, och jag har lovat att bli full som en kastrull, hmm jäklar så kul ska vi ska ha ialfall! LATERS LATERS!


Kommentarer
Postat av: J

hahaha inte OK att du lägger in en bild där jag är GRÅ OCH SMUTSIG med oranget hår, vi får ta nytt vimmel på lördag och lägga upp på din blog för att gottgöra för den här bilden.. ;) love you anyway

2010-04-09 @ 09:24:43
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/
Postat av: Lisa

finilini jag ska träffa christel idag, är du ledig?

2010-04-09 @ 11:19:57
URL: http://lisasrosth.wordpress.com
Postat av: Sanna

Tro mig, skoinlägg är dyrt.. Jag är inne på min femte "omgång"... Det är inga småpengar direkt.. tyvärr.. Hoppas att dom hjälper för dig, mig har dom inte hjälpt för, men jag har ju mongoknän.. ;9

2010-04-12 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0