When Vårkänslorna takes over

Jag har precis städat undan vinterjackan och håller på och vårstädar och vårvädrar hela lägenheten! Tvättstugan har aldrig varit lugnare, det var bara att välja och vraka, hade kunna tagit upp tio tvättmaskiner UTAN PROBLEM om jag velat. Fast det är klart, vem fan har inte bättre saker för sig på påsk? Alla förutom jag ;)
Tur var det väl att farfar ringde och bjöd över mig på påsklunch dagen till ära. En promenad dit sitter på sin plats, det mår jag bra av. Jag känner mig betydligt piggare, ingen nyhetsmorgon imorse, sov HELA natten för er som vill veta. Jag räknar med att vara helt återställd till nästa vecka, det blir en lugn helg sen jäklar är jag back in buisness!!! Ikväll blir det påskmiddag med mina finaste brudar vilket innebär årets första påskmust, det måste firas!

Solen lyser på oss idag, tuuuuuusan så härligt! TJO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0