Årets andra julbord-check!

Hej alla kära!
Igår samlade vi hela tjej-gänget hemma hos Louise för ett gemensamt julbord. Alla hade med sig ett bidrag och herrejösses vilket härligt julbord det bjöds på! Allt ni kan tänka er och DESSUTOM med dom man gillar bäst på hela jordklotet, en bättre kombination får man leta efter!
 För mig har det varit work @H&M hela dagen lång och ikväll blir det lungt, tvättmaskinen går för fulla muggar.

 Att vara förkyld tar på krafterna, dessutom låter jag som en man, rösten försvann på förmiddagen och jag önskar att jag kunde prata teckenspråk. Varför lär vi oss inte det i skolan egentligen? Det borde vara lika obligatoriskt som engelska, tänk vad skönt det skulle vara och ha lite lugn och ro ibland!

IMORGON väntar ännu en trevlig dag på jobbet!
Puss och kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0