En bättre dag

Hej hörrni, jag menade inte att skrämma upp er med gårkvällens inlägg och hemligheter håller jag ju för mig själv, men ibland har även JAG ups-and-downs. Ni som känner mig vet att jag på det senaste året lite för ofta kännt mig sjuk och orkeslös. Förmodligen finns det en förklaring till det och att få det på svart och vitt igår kändes mindre roligt. NU VET NI DET! Nu kommer jag att jobba för fullt på att tanka så mycket energi och kraft jag kan på olika sätt, så inom en snar framtid har ni förhoppningsvis en ny super-lina i farten!

Idag har jag kännt mig på strålande humör och full av energi på jobbet. Kylan därute skrämmer mig inte längre, jag håller mig varm och är påklädd såfort jag går utanför dörren, men satan så ful jag är. Att vara ful är kul!
Nu ska jag tända lite ljus för att få upp värmen ytterliggare i sovrummet, sen är det dags att tanka sömn. KRAM PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0