Lucialucialucia

Hej hej hallå! Igår tappade jag rösten så idag jobbar jag på att vara så tyst jag bara kan! Jag steg upp i ottan imorse för att titta på lillebrors lucia-tåg i kyrka där jag själv en gång hade lucia. En mysig morgonstund, men inte kan jag minnas att vårt lucia-tåg bara varade i tio minuter. In gick dom sen gick dom ut igen, typ.

Allt var sig likt i kyrkan, jesus hängde där han brukade, det var samma varma känsla och vid altaret stod två gigantiska julgranar. Jag är inte religös på det sättet men jag tycker det är himla mysigt att gå i kyrkan vid högtider, det känns liksom kärleksfullt och tryggt. Är jag religös endå? Haha

Idag borde jag klippa mig, jag funderar och har funderat på att kapa det rejält den här gången, men jag vet inte om jag vågar. Jag har ju trots allt sparat till mitt långa hår i fler år känns det som. Varför är det alltid så? När man fått det man så länge suktat efter vill man inte ha det längre? En klassiker, men något måste göras, så enkelt är det bara. HA EN HÄRLIG LUCIADAG ALLIHOPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0