Personalfest och en sleepover!



Hej på er därute!
Igår var det lördag och min lördag var fantastisk! Man kan ju inte annat än att bli glad av att vara på jobbet när det kryllar av underbara arbetskompisar! Efter jobbdagen var det dags att svira om inför julbord med bowling. När bowlade man senast liksom? Hur kul som helst, måste verkligen göras igen. Julmaten var supergod och för att inte tala om chokladefterätten! Jag bröt min sockerpaus som pågått tre veckor, men idag är jag tillbaks på banan igen. Framåt midnatt dansade vi oss vidare till Bj och vi dansade natten lång att jag idag har världens träningsvärk. Konstigt nog får jag alltid det av dans, kan det ha att göra med alkoholen tro? KUL HADE VI!

Som grädde på moset träffade jag på Joanna och Linnea i vimmlet och vi avslutade natten tillsammans hemma i Joannas lägenhet med hamburgare och massa skratt, ännu mer skratt blev det när vi vaknade imorse kan jag lova!
Vi passade på att ha lite julmys på förmiddagen med tända ljus, apelsiner, Peter Jöbacks Decembernatt och Carolas julskiva, vad är bättre än sina bästa vänner samlade, massa skratt och julmys?

Nu är jag tröttare än John Blund själv och jag överväger att gå och lägga mig, klockan är inte ens sju men imorgon väntar en tidig morgon och sen misstänker jag att jag har typ en hel nattsömn att ta igen!

Veckan som kommer blir en intensiv vecka med endast en dag ledig, ska försöka att pussla ihop en bra balans med sömn, träning och vänner samt lite tid för mig själv, ibland vor det skönt om dygnet hade lite fler timmar.
KRAM KRAM PÅ ER!!!


Kommentarer
Postat av: Hannisen!

Åååh vad jag önskar att jag var där hemma med er ibland! Måste bara spara ihop 10,000 till flygbiljetten. Alla bidrag välkomna.

2010-12-06 @ 07:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0