Bättre sällskap får man leta efter

Fyfan, låt aldrig denna dag komma åter! Låt denna dagen vara över och låt mig aldrig någonsin påminnas om den igen. Dagen med stort D! Låt det här istället vara början på något nytt, något bra, något ascoolt kanske? Har dock svårt att se att det skulle kunna komma något bra ur det här, but you never know, jag tänker ialfall låtsas som att de kommer hända något ballt, annorlunda och fräckt!

Tur är det ialfall att jag har världens bästa kusin, sambo och A-S som hon faktiskt kallas. Hon ser till att jag har det bra. Ikväll kommer hon hem med en film som vi ska se tillsammans, tur att det finns något att se fram emot denna svarta dag. Imorrn planerar jag att göra comeback på jobbet. SÅ ÄRE BARA, varesig universum vill eller ej. Snart fyller jag föressten år :) Adjöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0