Det gäller att ta vara på dom små stunderna

Finns det något bättre än att vakna på rätt sida? Klockan 07.00, pigg som en mört känns väl kanske inte riktigt helt okejj på en söndagmorgon när jag för en gångs skull hade chansen att sova ut. Idag är det ialfall jobb som gäller och sen är det biotime med familjen och A-S. Tänk vad man uppskattar familjen mer när man inte träffar dom varje dag längre.. lillebrorsan växer ju så det knakar, snart är han lika lång och ståtligt som jag!

Imorrn är det första Mars, vilket innebär att våren är ett faktum! Veckan som kommer ser ut att bli FULLSPÄCKAD. Mitt mål blir att fokusera på en dag i taget för att inte svämma över. Nu är det dags att packa träningsväskan som får hänga med till jobbet. Det blir en tur på löpbandet i luckan mellan jobbet och bion. Jag har dessutom bestämt mig för att behålla mitt gymkort på Nautilus tillsvidare, så nu hittar ni mig på BÅDE Nautilus och SATS, galet och oekonomiskt kan tyckas? MEN omväxling och större valmöjligheter är något jag värdesätter högt. Det kanske finns en släng av beslutsångest med i spelet också.. hehehehe. You know me! TJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0