En dag med Karro



Den här tjejjen vet hur hon ska få mig tillbaks på banan. Snart är jag tillbaks i sadeln igen! Som min kloka vän säger, det är när man mår dåligt och när man möter motgångar man lär sig mest! Jag får helt enkelt lära mig att leva med att jag inte alltid kan lyckas med ALLT jag vill. Nu behöver jag en ny morot, en ny utmaning och massor med ny energi. Jag behöver omge mig med människor som lockar fram det allra bästa ur mig, och vilken tur att jag bara har sånna fina människor i min omgivning.


Kommentarer
Postat av: karolina

Lina, hjärtevän :)

Hade förväntat mig lite sköna promenadvideos och möts jag av det här fina inlägget! Sov så gott så hörs vi imorgon! pusspuss

2010-02-08 @ 23:50:39
URL: http://karolinasandberg.se
Postat av: Jullispullis

snart mår du bättre och rör om i den stora grytan som aldrig förr ;)

2010-02-09 @ 10:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0