Ha en trevlig kväll kära vänner!

WZUP? Själv har jag haft en underbar dag på stan med Julia. Jag har varit på bra humör och därmed lyckats inhandlat massa nya handukar och trevligheter till mitt badrum, rosa såklart! Slog även till på en grym kort skinnjacka med får-ull i kragen, det blir det nya, tillsammans med mina svarta ray-bans! VÅR VÅR VÅR.
A-S är på en het dejt i Stockholm, så ikväll är jag själv, men inte länge till för senare blir det inflyttningsfest hemma hos Marta som har blivit vuxen. FEST?! japp, återigen utsätter jag mig själv för frestelser och utmaningar, ,men även denna kväll blir i nykterhetens tecken. JAG ÄR JU GRYM! 2 weeks to go!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0