Jag donar medans frugan sliter!

Vilken fredag vilken fredag! Jag fick ont i magen så det blev ingen rond på gymmet som jag planerat. Istället har jag gjort ett ryck här hemma i lägenheten. Jäklar i lådan vad fint det blir. Jag skurar med vår nyinköpta mopp/skurhink, jag dammsuger med vår lila dammsugare (som suger) och jag klär om och fixar sofforna! Idéerna bara sprudlar, jag är mittt upp i mitt kreativa essé at the moment, det gäller att passa på innan superkrafterna försvinner. Nu har jag bara mitt rum kvar. Undra om A-S blir glad när hon möts av ett skinande hem?! Tänk vilken härlig sambo jag är, kan inte tänka mig en bättre för att vara ärlig, hehehehe. Ett rent hem går före allt. Dags att fortsätta förvandlingen. Jag är i extas, städextas!!!! LATER ALIGATOR!


Kommentarer
Postat av: bff ;)

heheheh jaa jag har väl kommit in i de lite igen ;) .. men de är grymt kul.. :) jag kommer gärna o myyyysar snart.. när e du ledig? :)

2010-02-20 @ 12:06:43
URL: http://dullys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0