Konsten att vakna på rätt sida!

GODMORGON! Hur mår ni idag? Själv mår jag som en prins! Vaknade helt utvilad och på rätt sida, det innebär att dagen kommer att fortsätta i samma riktning. Tänk vad mysigt det är med en sambo, vi synkroniserar med varandra, timing är ordet! Fem minuter efter jag vaknat fick jag besök av A-S i köket vilket resulterade i en trevlig frukoststund tillsammans. Nu är hon på gymmet, och jag har fått i uppdrag att hitta på något spännande att göra idag, en utflykt eller något annat spännande. Ikväll ska jag prova på SATS spinning för första gången, eller som dom kallar det: cycling. Det ska bli ytterst intressant att se ifall deras upplägg är likadant som på Nautilus eller om det är ÄNNU bättre. Jag är förväntasfull och laddad. Jag lovar att leverera en rapport.

Imorrn och på torsdag har jag skola igen, under två veckor har vi studerat näringsinnehåll samt energiförbrukning och det är dags att redovisa våra hemuppgifter, nemas problemas för min del. Sånt här är ju hur kul intressant som helst, dock inser jag nu att jag har en del begrepp och en del siffror att lära in, det får bli kvällens sysselsättning. Min hjärna kan behöva lite stimulans...

Dags att använda min livliga fantasi så att jag kan leverera ett trevligt happening till oss för dagen.
Vad sägs om en lång vandring och återvända till Florida?



Kommentarer
Postat av: karran

LINA! NU är det DU som lägger upp vandringsbilder/vandringsfilmer, ögonaböj!

2010-02-16 @ 17:40:38
URL: http://karolinasandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0