Let´s start!

Om en timme ska jag befinna mig på morgonmöte och efter det ska jag bege mig till mina hemtrakter för lite viktigheter. Jag har redan tryckt i mig två rågmackor med vitlök och avokado, det är den nya kombon! Morgondiscot har satt igång för fulla muggar här på Red light. Fredagen är kommen, det blev en sen kväll igår med massor av siffror och formler hit och dit, så ikväll kommer jag att slockna snabbare än blixten, men innan klockan slagit sovdags ska det hinnas med massor av aktiviteter! Det här kan ju inte annat än att bli en spännande dag? Vad som helst kan ju hända.. Laters!


Kommentarer
Postat av: Jullan

Haha jag har tänkt på en sak lina :D inte för att vara taskig, men du måste ha tagit SJUKT mkt egobilder i ditt gamla rum, för i varje inlägg har du en ny, och nästan alla är tagna i ditt gamla hem :D gullirumpis

2010-02-19 @ 09:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0