Livet är inte så illa endå, det är faktiskt jäkligt bra!

Märkligt hur det kan vända va?! Note to myself: Ta reda på fakta innan jag grundar förutfattade meningar om mig själv! Tänk vad man lär sig nya saker, VARJE DAG. Det är ju vad livet går ut på, att lära sig, ta åt sig och att  sträva efter att ständigt utvecklas till det bättre. Det är precis vad jag ska göra!

Haft en välbehövlig dag med Julia idag med kaffedrickande på Lindas café. Efter två koppar kaffe mådde jag måttligt illa. En bra idé är kanske att begränsa mig till max tre koppar om dagen? Jag som ALDRIG skulle börja dricka kaffe, det här är ju pinsamt. Imorrn är det jobb igen på Stockhome följt av en intressant lektion tillsammans med Fredrik i mitt favoritämne! Det här innebär ju att jag nu måste inta spikmattan och sen sängen! Puss Ni är underbara, hela högen!


såhär har ni aldrig sett mig förr!


Kommentarer
Postat av: karro

Linaaa, du måste lägga upp/skicka bilderna/videosarna. Nuuuu! :)

2010-02-11 @ 13:06:49
URL: http://karolinasandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0