Mästerkocken!

Igår slocknade jag tidigare än någonsin efter jag krigat fem timmar i tvättstugan. Någon jäkel hade lyft ur all min tvätt (tre maskiner) som fortfarande inte var torr för att sedan sno torktummlaren, bitch! Jag var inte sen med hämd, jag lyfte jag ur hans tvätt som var halvtorr och la direkt på dammråttorna ovanpå tummlaren för att återta maskinen. SÅ går det när man jävlas med mig!

Idag är jag stelare än någonsin och kunde knappt gå ur sängen imorse, styrketräning is the shit! Värre kommer det att kännas imorgon, fy och fasa!
Jag har ägnat mig åt matlagning dagen lång, storkok på renskavsgryta med champinjoner och vitlök samt linssoppa med chilli! Nu har jag matlådor för en månad fram! FRAMFÖRHÅLLNING! Kanske borde satsa på kockyrket?! Det blev över mina förväntningar. Övning ger tydligen färdighet. Vad tror ni?

NU: Ska jag på introduktion på ett ställe där jag kommer att jobba parallellt med butiken jag jobbar i. Det kommer att bli utvecklande, lärorikt och sist men inte minst roligt. Dessutom så är det här någonting jag förhoppningsvis kommer att ha stor nytta av framöver! TIME TO GO! Vi hörs ikväll fellows! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0