Nu kör vi igång!

Idag återfick jag livsglädjen. Lite choklad med rosenblad i på jobbet gjorde jobbet. Mina magproblem kvarstår men ingenting jag tänker tråka ut er med, det får mamma och A-S lyssna på istället. Annars då? Jag har skrattat och mått bra i själen dagen lång, det har jag min fina fruga att tacka för. Förstår inte varför, men jag är trött HELA tiden, dygnet runt, misstänker att jag samlar på mig massor av energi till våren som komma skall, då blir jag som en blomma. Spirande, glad, allert och fräsch, full med nya idéer, projekt och utmaningar. Dessutom svämmar jag över med vårkänslor och jag kan knappt vänta. I need it know! Idag har jag och A-S livsplanerat och det känns nytt, spännande och fräscht. Nu svammlar jag bara på...Klockan är efter tio och det betyder sovdags för mig, dags att gå i idé. Känns inte som att jag gör annat just nu, jobb, hem, sova! Ett ekorrhjul som aldrig slutar snurra, det gäller att ta vara på dagens guldkorn. TJAOO!



Är ni redo? Det är jag.. let´s go!!!! Häng på!


Kommentarer
Postat av: J

haha spanky!

2010-02-26 @ 07:51:56
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0