Ny vecka, nu kör vi!



Hallå där! Dagen är redan över och det gick i en jäkla fart. Imorrn är det måndag, fast jag tror hela tiden att det är tisdag. Då kan man säga att jag har fått en dag extra, eller så kan man säga att helgen är en dag längre bort, det väljer man ju själv! Jobbet gick strålande, träningen gick ännu bättre och bion var asrolig! (Farsan) Hoppas att morgondagen går minst lika bra! Det är jobb dagen lång, sen ska jag och Fredrik plugga och lära oss massor om kolhydrater för på torsdag har vi seminarium, jag misstänker att det blir en tripp förbi bibblan också. Spännande värre!!!
Nu ropar sängen efter mig! GODNATT mina kära anhängare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0