The Universe likes speed!

Igår bjöd Viktor in till årets första grillfest! Det var bara att leta upp sommarklänningen och bege sig ut i snöstormen. Vilka kontraster, när vi väl var framme stod grillen på glöd och det hade tydligen grillats hejvilt ute på gården!
Tyvär inga vårkänslor än så länge...
Själv körde jag enligt min plan på en nykter kväll och det var faktiskt över mina förväntningar. 3 weeks to go!Strax innan midnatt drog jag och A-S oss hem för lite kärleksmys hemma i Red light, och vilken kväll!! Tända ljus, kärleksmusik och jordgubbar sen spårade allt, vad gör man inte för universum?!!  Jag hade mycket trevligt och nu sitter jag här redo med mina nya supertighta superläckra träningstights, det är åter dags att leverera!

Bilder från kvällen dyker upp under dagen. Stay in touch! CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0