TJABBA!

Jag är tillbaka från dom döda! Den här veckan är det full rulle minst sagt och jag försöker att hinna med, det går i en jäkla fart, snart är det helg igen TYP. Igårkväll hade jag min fina Helene över på besök, det blev mycket skitsnack vilket verkligen behövdes! Idag har det varit jobb på agendan, jag har skyltat om och gjort fint i butiken inför Alla hjärtans dag. Vilken tur att jag bara har mig själv att tänka på, extra mycket choklad till mig, och frugan förståss. Det gäller att vårda sina relationer väl! Jag hann också med att springa sju kilometer på gymmet, jag är återigen på g vilket känns hur härligt som helst. Aldrig att jag låter någon fånig förkylning ta över mitt liv. NEVER!!! Det är jag som styr, INGET annat! 

Imorrn efter jobbet är det dags för min andra lektion i fysilogi, kost och hälsa tillsammans med Fredrik, vad härligt det är att få lära sig saker igen och aktivera hjärnan på nytt, dessutom med saker som faktiskt intresserar och engagerar mig! Först måste jag bara renskriva allt kladd och gå igenom allt viktigt som sas förra veckan! Minns knappt något för jag led av någon slags feberkomma, men imorrn då jäklar! TJAO BELLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0