Tiden är inne...

För tillfället lider jag av Sambal Oelek-koma! Munnen brinner för fulla muggar, trots det kan jag inte låta bli att trycka i mig ännu mer, det är ju så gott! Störd, jag vet. På lektionen idag efter jobbet gick det bra, imorrn ska vi ha labb hela kvällen, sen ska vi även få chansen att mäta våra kroppars sammansättning, bl.a hur mycket muskler, fett, vatten och skelettmassa våra kroppar består av, något som ska bli ytterst intressant, det är inte varje dag man får prova på sånna utförligt tekniska prylar. Jaja nu ska jag inte översösa er mer med mitt snick snack om sånt där!

HURSOMHAVER, idag fick jag som ett brev på posten insikt om mina framtidsplaner, och jag känner mig obeskrivligt lättad. Nu vet jag precis vad jag vill, och på ett ungefär hur jag ska ta mig dit. Sååå länge har jag gått runt och inte "vetat" vad jag vill göra, hur jag ska ta mig dit, och hur i hela friden jag ska få insikt i vart jag vill komma någonstans. Jag har sett mig själv som en sökare, men idag kom blixten som jag så länge väntat på. Det måste vara spikmattan som gör underverk. Nu är jag redo, jag är mogen för att påbörja och verkställa mitt slutgiltiga mål. Ni kan ju gissa på vilken väg det är... Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

häslopedagog? ;)

2010-02-18 @ 10:51:49
Postat av: Lisa

jag har oxå funnit smabal oelek, perfekt att marinera kött och kyckling med.

olja, sambal, soya, peppar salt klart mums!

2010-02-19 @ 10:29:48
URL: http://lisarosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0