Den som behärskar ögonblicket behärskar livet

Idag är det en ny dag! Jag är ledig och ska göra det bästa av den. Sitter här med en kopp apelsin/chokladkaffe, min nya last! A-S begav sig precis iväg till jobbet, själv tänkte jag ha disco här på red light, och städa garderoben, yess nu är jag i stort behov av att rensa, strukturera och organisera, då känns allt bra! Sen vankas det storkok av min berömda linssoppa och efter det ska jag bege mig iväg och inspektera ett nytt gym. Ut med det gamla och in med det nya is the shit just nu! Det är även hög tid att anmäla mig till ännu ett till springlopp. Åh vad underbart det blir när snön avlägsnar sig och det är fritt fram för att löpträna utomhus. SNART snart snart är är det vår. Min bästa årstid, jag fylls altlid med överdrivet mycket vårkänslor och det finns inget bättre. Jag skulle nog våga påstå att det är på våren jag är i mitt esse! Sen hör det till att fylla år också, det är väl bäst att jag redan nu informerar er om det, 13 mars! EN LÖRDAG! Jag kommer att bjuda in till en vild fest som ni säkert förstår! MEN innan det ses vi ju på Boogie night nu på lördag!! BE THERE OR BE SQUARE!

TJOFLÖJT!



Kommentarer
Postat av: lisa

Det här är ju sämst, jag kan ingen av dom två datumen! I suck, jag vet! men asså, fika nästa vecka for sure!! eller råkar det vara så att du spanar in friskis? då kan vi träna ihop juu!

2010-02-09 @ 17:12:05
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0