Vilken dag vilket flow!

Den här dagen har jag behövt! Var och kollade på Avatar igårkväll så hela natten lång har jag drömt om avatarer, satan i gatan säger jag bara, mitt nästa mål är att bli en avatar, vilka fruktansvärt grymma lirare! Idag intog jag löpbanden på SATS och körde järnet, jag låtsades att jag var en avatar och jäklar vad jag sprang långt OCH fort, en hel timme höll jag ut innan jag körde plankan och dog. Jag känner mig stark, och det känns HELT RÄTT att jag lovat mig själv att avstå helt ifrån alkohol en månad framöver. För att nå de resultat man vill måste man ibland göra en del uppoffringar, eller ska vi kanske kalla det att strukturera om lite i planeringen? Fast jag ser det inte som någon uppoffring, snarare tvärtom! Att må bra går före ALLT ANNAT! Jag har dessutom lyckats med att få med mig en till person i pakten, anyone else?
Tillsammans kan vi göra det här! KOM IGEN RÅ!

Vilken sekund som helst kommer A-S hem och jag har tändt ljus i hallen och nu väntar en mysig lax-middag med välbehövande catch-up! TREVLIG KVÄLL =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0