Ett hjärta av guld

Idag när jag var och skulle fixa mina naglar på en salong här i Uppsala så hände något fint. Det blev en liten incident pg.a av en dubbelbokning, jag lät damen som var bokad samtidigt som mig snällt gå före eftersom hon skulle gifta sig imorgon och hade mycket att stå i. När jag kom tillbaks en timme senare hade hon köpt en jättevacker blomma till mig. Hela jag fullkomligt fylldes med kärlek och det hela inspirerade mig till att bli en ännu bättre medmänniska. Det handlar om att ge och ta, jag gav henne en timme av min dyrabara tid och hon gav mig en blomma och evig tacksamhet. Jag fullkommligt älskar när främmande människor gör fina gester och ställer upp för varandra.
Något att tänka på VARJE DAG!

Kvällen har jag spenderat tillsammans med frugan och vår nyfunna vän Ted, vi har haft sushihäng och nu väntar lite lungt fredagshäng! Imorrn väntar jobb så det gäller att vara på topp! HEJJ HOPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0