Feeling good

HEJ! Regnet öser ner på oss, jag blev rätt blöt på vägen hem men det gör inget! Ge oss mer regn, ge oss vad vi tål, ge oss ett monsunregn, för ni vet väl att efter regn kommer solsken?!!! Förstå vad mycket solsken det måste bli efter det här.

Igår levererade jag dåligt på bloggen, sorry kära vänner. Jag har ett jobb att sköta, kompisar att träffa och en fruga att ta hand om dagarna i ända. Igårkväll blev det två glas vin på Åkanten tillsammans med mycket trevligt sällskap.

Denna torsdag har det varit work work all day long. IKVÄLL ska vi ifrån mitt gamla jobb ha hängkväll med trevliga tillbehör. Tycker det är väldigt viktigt att hålla kontakten och ses TROTS att jag har bytt jobb. Det är iofs ofrånkomligt när jag har så underbara fd.workfriends.

IMORRN är det veckans sista arbetsdag, jag ska ge järnet för sedan väntar en kanonhelg på mig! Det kommer att bli G-R-Y-M-T!



Lina- bäst i test!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0