Grym helg, nu blir det nya tag!



Det blev en grym kväll igår, efter ett par glas jordgubbsrosé och förfestande här hemma drog vi med oss hela herrskapet till the place to be, Bj. Inget nattbad denna helg, men blöta blev vi endå av regnet som piskade ner, tyckte det var himla mysigt! Idag har det varit jobb på schemat, fyra timmar sen körde jag och två arbetskompisar afterwork, och återigen fick jag min sushisöndag, den är helig! NU är vår fiskvecka slut, satan så skönt det ska bli att äntligen få äta lite havregrynsgröt till frukost för omväxlings skull. Jag har lovat Helin att jag ska ha lockigt hår hela veckan ut, så nu ska jag ta en kvällsdusch och fläta håret SEN är det hög tid för lite sömn. Undra hur många timmar jag skulle behöva sova egentligen för att komma ikapp?!
VAMOS!


Kommentarer
Postat av: J

Du är bäst älskade vän! Självklart kan vi kolla på jerry springer om du vill, men själv föreslår jag arvsynden eller filmen med pinky? ;) haha

2010-07-26 @ 10:47:13
URL: http://withallmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0