Härliga morgonstund!

Imorse tog jag mig i kragen, efter mycket om och men knöt jag på mig springskorna, drog på mig shortsen och laddade ipoden! En kort men effektiv runda runt fyrisån följt av lite plankan och armhävningar i vardagsummet, imorgon kanske jag tar mig an gymmet! Jag måste hitta tillbaks, känner mig rätt less på att hela tiden komma med massa ursäkter typ som att inte tiden räcker till, en klassiker men ack så fel man har, tid finns alltid, det gäller bara att hitta den och prioritera!

Idag blir det jobb på Guntherska hovkonditori. Sen tar jag mig nog en tur hem till Gamlis. Igår hade jag grymt kvällshäng tillsammans med Malin och Helene, kycklingsallad och världens kanske sämsta film.

IDAG KOMMER MIN BROR FREDRIK ÄNTLIGEN HEM TILL SVERIGE EFTER TVÅ HELA ÅR I KALIFORNIEN DÄR HAN HAR JOBBAT SOM PILOT, VÄLKOMMEN HOME!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0